Obchodné podmienky a reklamačný poriadok
1. Spôsob objednávania
Objednávať si môžete on-line priamo na našich stránkach. Pokiaľ vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie, môžete zaslať objednávku ako obyčajný e-mail na našu e-mailovú adresu drevorez@priepasne.sk, kde uvediete presný názov predmetu dodávky predmety dodávky sú:
Predmet dodávky
|
palivové drevo
|
|
Celé dĺžky – 4 m, tvrdé drevo (do Priepasného) – (obmedzené dodávky)
Celé dĺžky - 4 m, tvrdé drevo (mimo obec – obmedzené dodávky) – len po dohovore s lesným pracovníkom
Celé dĺžky – 4 m, mäkké drevo (pre občanov – obmedzené dodávky)
Celé dĺžky - 4 m, mäkké drevo SM, právnické osoby, FO-podnikateľ (obmedzené dodávky)
|
|
Predmet dodávky
|
haluzovina - svojpomocný odber
|
|
Haluzovina (obmedzené dodávky do 20 prm )
|
množstvo fúr ( ďalej len „tovaru“), vašu presnú adresu a telefónne číslo. Pokiaľ chcete, môžete objednávku zaslať aj písomne na adresu uvedenú v kontakte, prípadne zavolajte na kontaktné telefónne číslo 0346547435 resp. 0905735677, na ktorom vám radi odpovieme na vaše otázky.
Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári. Vzhľadom k situácii na trhu s energiami nie sú niektoré položky produktov dostupné a je potrebné odsúhlasiť si dodávku s lesným pracovníkom. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, ku ktorej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva tak vzniká samotným dodaním tovaru. Po zaslaní objednávky vám do vašej schránky príde najneskôr nasledujúci deň potvrdenie o prijatí objednávky.
Potvrdením súhlasu s obchodnými podmienkami pri odoslaní objednávky vyjadruje zákazník zároveň súhlas so spracovaním svojich osobných údajov za účelom spracovania objednávky, vytvorenia fakturačných dokladov a doručenia tovaru.
2. Povinnosti predávajúceho
Zákazníkom sa zaväzujeme dodať:
- Druh a množstvo tovaru v obmedzenom množstve po dohovore s lesným pracovníkom v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.
- Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
- Tovar, ktorý bude spôsobilý na spotrebu.
Nezodpovedáme za:
- Oneskorené dodanie tovaru zavinené dopravcom.
- Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
- Za poškodenie tovaru zavinené dopravcom.
- Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa ťažobnej činnosti) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia, prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.
- Výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám. Takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.
- Nenesieme zodpovednosť za prípadné poškodenie tovaru spôsobených dopravcom. Zákazník je oprávnený si tovar pred dopravou prevzatím prezrieť na mieste ťažby a už dopravený tovar dopravcom prevziať.
- Vplyvom vyššej moci.
3. Povinnosti kupujúceho
Kupujúci sa zaväzuje:
- Objednaný tovar prevziať, skontrolovať množstvo a v prípade akýchkoľvek nezrovnalostí tieto bezodkladne oznámiť nám
na DREVOREZ Priepasné, spol. s r.o., Priepasné 109, 906 15 Priepasné .
- Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky (ak nie je dohodnuté a potvrdené inak).
V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru. V prípade stornovania objednávky si predávajúci môže nárokovať na prefinancovanie dopravných nákladov, ktoré mu objednaním tovaru vznikli.
4. Ceny tovaru
Ceny uvedené v objednávke na websídle firmy sú platné v čase objednania tovaru, nemenia sa v objednávke pri znížení alebo zvýšení cien v budúcnosti, ak nie je pri kliknutí na ikonu objednávky informácia o cene , dodávke a podobne. Objednávka s cenami v objednávke je považovaná za záväznú po úhrade zálohovej platby. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov ťažbárskych a lesníckych služieb. V prípade však, že v čase objednania sa ceny výrazne zmenia a dodávateľ nás na túto skutočnosť vopred neupozorní, vyhradzujeme si právo zmeny cien, zákazníka však o tom upovedomíme s tým, že objednávku nám buď potvrdí alebo ju zruší.
Zľavy za tovar sa vypočítavajú z odporúčanej maloobchodnej ceny stanovenej dodávateľom ku dňu poslednej aktualizácie alebo sprístupnenia tovaru na stránke. Všetky uvedené zľavy sú nekumulovateľné.
Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je vystavená po každej dodávke, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.
5. Platobné podmienky
V prípade objednávky požadujeme zálohovú platbu vopred. Vtedy na základe vystavenej zálohovej faktúry, resp. predfaktúry, ktorú Vám pošleme prostredníctvom emailu, uhradíte zálohovú sumu za tovar bezhotovostne, napr. prostredníctvom internetbankingu, alebo vašim osobným bankovým prevodom.
Po prevzatí tovaru vám bude vystavená faktúra s povinnosťou platby ktorou doplatíte po prevzatí tovaru jeho celkovú cenu za skutočne odobrané množstvo tovaru.
Doprava nie je predmetom dodávky, platí sa nezmluvnému dopravcovi, nie je zahrnutá cena tovaru.
6. Dodacie podmienky
Obchodné podmienky a reklamačný poriadok
Predmety objednávky – palivové drevo dodávame na základe vašich objednávok po dohovore s lesným správcom, vždy po ťažobnej činnosti, preto sa v prípade nepriaznivého počasia môže stať, že je dodacia doba trochu dlhšia, ale väčšinou sú dodávky pre vašu dopravu pripravené rýchle, takže objednávky sú pripravené k odberu spravidla do 70 dní od prijatia objednávky ktorá bola uhradená zálohovou platbou.
Objednávky vybavujeme priebežne s tým, že každú objednávku vybavujeme jednorazovo, to znamená, že ak niektoré z objednaných produktov nemôžme dodať, pošleme len ostatný objednaný tovar (na čo vás vopred upozorníme zaslaním potvrdzujúceho e-mailu, prípadne telefonicky - preto je dôležité v objednávkovom formulári vypísať vždy e-mailovú adresu, aj telefónne číslo), ktoré máme.
V prípade, že sa rozhodnete nejaký tovar doobjednať, urobte tak do 24 hodín od zaslania vašej predchádzajúcej objednávky. Doobjednaný tovar Vám potom zašleme naraz s prvou objednávkou.
Pri objednávkach požadujeme platbu vopred vzhľadom na vyhlásenú mimoriadnu situáciu v súvislosti s koronavírusom COVID-19. Po zaslaní vašej objednávky vám vystavíme zálohovú faktúru s vypočítanou sumou, ktorú vám zašleme mailom a po jej uhradení objednaný tovar pripravíme pre vášho dopravcu. Pokiaľ z akéhokoľvek dôvodu nebudeme môcť tovar na objednávke dodať, sumu za objednávku vrátime.
7. Termín dodania
Dodacia lehota závisí hlavne od klimatických podmienok, ale spravidla je to do 6 týždňov od vytvorenia objednávky, pokiaľ ste si termín dodanie nezadali na iný termín. V prípadoch, keď tovar potrebujete urgentnejšie do určitej doby, je dobré kontaktovať lesného správcu a dohodnúť si sním najbližší možný termín dodania tovaru.
Ďalšia možnosť je po telefonickom dohovore vyzdvihnúť si tovar osobne čím sa podstatne skráti čas vybavovania objednávky nakoľko dopravu pre objednávateľa zabezpečuje externá spoločnosť.
Po príprave objednávky vždy zákazníka informujeme, že jeho objednávka je pripravená na expedíciu.
Ak tovar neobdržíte po uplynutí 6 týždňov, odporúčame informovať sa u nás telefonicky, písomne, prípadne mailom na drevorez@priepasne.sk .
V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámime vám predpokladaný termín dodania. V tom prípade si však vyžiadame vaše odsúhlasenie. Dodacia lehota môže byť primerane k okolnostiam predĺžená, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami nami nezavinenými, ktoré nedokážeme ovplyvniť.
Ak si objednáte tovar, ktorý z technických dôvodov nedokážeme pre vás pripraviť, budeme vás okamžite po zistení tejto skutočnosti kontaktovať (e-mailom, prípadne telefonicky).
8. Spôsob dodania
Objednaný tovar po zaplatení zálohovej faktúry (ak nie je dohodnuté inak) a oznámení termínu je povinný objednávateľ odobrať z miesta po ťažobnej činnosti v k. ú. Priepasné ktoré určí dodávateľ za účasti poverenej osoby dodávateľa .
9. Zrušenie objednávky
Vážení zákazníci, nákup cez internet prináša popri nesporných výhodách aj určité nevýhody oproti nákupu v bežnom obchode. Aj napriek množstvu uvádzaných informácií nemáte možnosť si ponúkaný tovar prehliadnuť, prípadne sa môžete pomýliť v objednávke alebo objednať nepovolené množstvo vzhľadom k obmedzeným možnostiam ťažby, alebo nepriaznivému počasiu, ktorý nedovoľuje doručenie vzhľadom k terénu. Z uvedených dôvodov máte možnosť zrušiť objednávku. Musíte tak však urobiť najmenej 24 a viac hodín pred expedíciou.
Podmienky zrušenia objednávky
Ak po odoslaní objednávky v priebehu 24 hodín zistíte, že vám objednaný tovar nevyhovuje, prípadne ste sa pomýlili v objednávke, máte možnosť zrušiť objednávku bez uvedenia dôvodu. Zrušenie nám zašlite na drevorez@priepasne.sk . Obratom vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky.
Vrátené objednávky
Pokiaľ zákazník objednávateľ neodpovedá na našu výzvu a tovar neodoberá bez toho, aby nás zákazník upozornil na jeho neodobratie akéhokoľvek dôvodu, za znehodnotený tovar mu nenáleží náhrada a rovnako nevybavíme ani jeho ďalšie objednávky.
Pokiaľ si zákazník objednávateľ nemôže tovar prebrať v stanovenom termíne a informuje nás o tomto emailom vopred alebo po zaslaní našej výzvy, tovar na jeho požiadanie zabezpečíme znova až po zaplatení vystavenej faktúry vopred na náš účet, avšak náklady s tým spojené mu musíme znova účtovať.
11. Reklamácie
Vážení zákazníci, v prípade, že ste sa rozhodli reklamovať zakúpený tovar, bezodkladne vyplňte všetky nasledovné údaje a zašlite nám ich e-mailom na adresu drevorez@priepasne.sk a do predmetu správy uveďte REKLAMÁCIA
ÚDAJE O VÁS:
Meno a priezvisko / firma:
Adresa:
PSČ a mesto:
Telefón:
E-mail:
ÚDAJE O TOVARE:
Názov tovaru:
Číslo dokladu / objednávka:
Dátum zakúpenia:
Dátum zistenia závady:
Popis závady:
Údaje uveďte pravdivo a kompletne. Urýchlite tým svoju reklamáciu.
Reklamácia sa vzťahuje len na:
- preukázateľné nedodané množstvo tovaru spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď pri dodávke tovaru
Postup pri reklamácii
Aby mohla byť Vaša reklamácia akceptovaná je nutné po prevzatí tovaru si skontrolujte množstvo tovaru . Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky pri dodávke pri prevzatí tovaru.
Kupujúci je povinný uplatniť právo zo zodpovednosti za vadu bez zbytočného odkladu po prejavení sa vady u predajcu. Ak je tovar naďalej používaný kupujúcim s vadou, následkom čoho je jej neodstrániteľnosť, nebude reklamácia predávajúcim uznaná.
Doba vybavenia reklamácie
Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
Záverečné ustanovenia
V prípade akejkoľvek udalosti sa kupujúci a predávajúci riadia platnými predpismi v čase objednania a dodania tovaru. Tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 30.11.2022. Zmeny tejto písomnosti sú vyhradené.